יום שבת, 12 בפברואר 2011

קורס פסיכומטרי

את קורס הפסיכומטרי שלי עשיתי מייד אחרי הצבא במכללת היי קיו. הייתי בטוח שאני אלך ללמוד משהו רציני. 8 שנים אחרי זה, כשנרשמתי סוף סוף ללימודים באוניברסיטה, שמחתי לבשר להם שביררתי ומסתבר שהפסיכומטרי שלי עדיין בתוקף. הם הביטוי בי וחייכו: במכללת סמינר הקיבוצים לא צריך פסיכומטרי אמרו. אז כמובן שלא סיפרתי להם שקיבלתי בפסיכומטרי  750 ושהייתי נחשב להבטחה גדולה, אז, לפני 8 שנים ולפני שנסעתי להודו וכפי שאמרו יודעי דבר " נדפק לי שמה השכל"

אז מה אני מנסה להגיד? שאם אתם רוצים ללמוד פסיכומטרי אז לכו תעשו קורס פסיכומטרי. זה לא חשוב איפה ולא ממש חשוב כמה תקבלו כי החיים יפתיעו אתכם יותר ממה שאתם חושבים. אין לכם מושג מה הולך לקרות. אז נכון שאם תירשמו לאוניברסיטה מייד אחרי הקורס הוא בהחלט יעזור לכם להתקבל לאן שאתם רוצים. אבל גם זה לא משנה וגם הרצון שלכם הוא לא ממש הרצון שלכם וכו'.... קלטתם את הקטע?

תפסתם אותי ביום קשה....

לקריאה אודות מדפסות משולבות
http://www.mafil.co.il