יום שני, 15 באוקטובר 2018

הדפסת מזון ע"י מדפסת תלת מימד

במכללות ניו מדיה ברחבי ישראל החלו ללמוד גם לעבוד עם מדפסות תלת מימד

בעתיד יוכלו אפילו ליצור איברי גוף עם מדפסות אלו וזוהי קידמה מדהימה וגם תרומה ייחודית לקהילה.

במאמר זה - נסקור את האפשרות של הדפסת מזון על ידי מדפסות תלת מימד.





בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות טכנולוגית עצומה בתחום המדפסות ולפתע מכל עבר אנו שומעים על מדפסות תלת מימד המאפשרות לנו ליצור דגמים, לבנות מכשירים, ליצור מודלים מורכבים ויש אנשים שכבר ייצרו כלי נשק ואפילו איברים לגוף. כדאי לדעת כי לאחרונה הודיעה חברה אמריקאית על אפשרות לבצע הדפסת מזון ע"י מדפסת תלת מימד, ואפשרות זו מתאימה לכל אדם שמתעצל לרדד בצק לפיצה או לחם אך אפשר באמצעות המדפסת להכין גם שלל מנות גורמה, קינוחים, המבורגרים טעימים ומרשימים ביופיים ובגודלם וכן מתכונים רבים נוספים. כל שעליכם לעשות הוא לבחור מתכון, להכניס למדפסת את חומרי הגלם והמרכיבים הנדרשים להכנת המנה, ללחוץ על הכפתור ולצפות כיצד המדפסת נכנסת לפעולה ומכינה עבורכם את המנה המושלמת והטעימה.

בקרוב בכל מטבח

אם גם אתם צפיתם בסרטי מדע בדיוני בהם הגיבור לוחץ על כפתור ובתוך שניות מקבל מנה מושקעת הרי העתיד כבר כאן וסביר להניח כי נראה מדפסות תלת מימד בכל מטבח בתוך זמן קצר. הדפסת מזון ע"י מדפסת תלת מימד מיוחדת וייעודית לכך תהווה פתרון מתקדם לכל אחד ואחת ולמעשה נוכל להכין לעצמנו שלל מנות ומתכונים וליהנות מאוכל טעים ומושקע וממנות מעוצבות ומושלמות, בדיוק כפי שהיינו מצפים לקבל במסעדת גורמה של שף נודע. מפתחי המדפסת טוענים כי זו תאפשר לכל אדם להשתעשע קולינרית וליצור מתכונים חדשים ומנות מקוריות. כמו כן, לטענת המפתחים המדפסת תאפשר לאנשים לאכול בריא יותר מאחר ובוחרים מרכיבים איכותיים וטובים בהשוואה למזון קפוא הכולל חומרים משמרים ומרכיבים מסוכנים לבריאות אחרים.

אגב, ניתן לרכוש מדפסת תלת מימד להכנת אוכל בתוך מספר חודשים ומחירה צפוי לעמוד על כ- 1,400 דולר. באמצעות המדפסת תוכלו להפתיע חברים וקרובי משפחה עם מנות מעולות, פסלים משוקולד, קינוחים מדהימים ועוד.

המלצת השבוע -
סדנאות במארג - סדנאות ליחידים ולזוגות