יום ראשון, 26 ביולי 2020

לימודי הכשרת מנחים בפסיכותרפיה

לימודי פסיכותרפיה – הכשרת מנחים בפסיכותרפיה
במהלך השנתיים שפורטל רק בריאות קיים, הצגנו בפניכם שיטות טיפול רבות, לבעיות שונות ומשונות. מאמר זה מוקדש דווקא למטפלים מביניכם, הרוצים להרחיב את הידע המקצועי שלהם כמטפלים וכתרפיסטים.

מסלולי הלימוד המוצעים במסגרת לימודי פסיכותרפיה

תלמידים, הבוחרים לקחת חלק בלימודי פסיכותרפיה, יכולים לבחור באפשרות של אחד מתוך מספר תכניות לימוד שונות. במסגרת תכנית הלימודים הראשונה, מוצעת הכשרת מנחים פסיכותרפיה המשלבת בין גישות טיפוליות שונות, הקשורות לגוף, לנפש ולרוח, ומציעה את כל הכלים הנדרשים כדי לעסוק בהדרכה. במסגרת תכנית הלימודים השנייה ישנו דגש רב על גישות הטיפול הפסיכו דינמיות, הנחשבות לגישות טיפוליות קלאסיות. תכנית זו מתאימה בעיקר לתלמידים בעלי רקע קודם בתחום המעוניינים להרחיב את השכלתם בנושא. תכנית הלימודים השלישית בוחנת את הפסיכותרפיה הדינמית הכוללת גישות טיפוליות הלוקחות חלק בבודהיזם ומשלבות בין מזרח ומערב.


לימודי פסיכותרפיה במרכז שילוב
לאתר שלהם: shiluv-bodymind.co.il

היכן ניתן להשתלב בתום הלימודים
בוגרי אחת מתוכניות הלימוד השונות יכולים להתמקד בשיטת טיפול אחת, ובמסגרת המסלול הלימודי שבו בחרו. הם יכולים לעסוק בתחום הפסיכותרפיה תוך שילב של עזרים אומנותיים שונים, המסייעים למטופל להתמודד ולהתגבר על מצוקותיו, הם יכולים לעסוק בתחום הפסיכותרפיה ההתנהגותית קוגניטיבית המסייעת במקרים של לקויות למידה או בעיות נפשיות שונות וגם בפסיכותרפיה הוליסטית, המשלבת בין תורות המזרח למערב. הטיפול יכול להיות כחלק מקשת רחבה של טיפולים נוספים המוצעים במרפאות הטיפול הרפואה המשלימה או במסגרת של מכונים טיפוליים, המתמחים בתחום. ישנם בוגרי לימודים אלה הבוחרים לפתוח קליניקה פרטית, במסגרתה הם מציעים מענה טיפולי מתאים, תוך התמחות בפסיכותרפיה ואחת מגישות הטיפול שבה