יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

לימודי פורקס

השקעה נבונה בפורקס – מהו פורקס?

פורקס הינו שם למסחר במטבעות לא ישראלים (מטבעוץ חוץ) השקעה נבונה בפורקס יכולה להיות מקור פרנסה אדיר שיוצאים ממנו מיליוני שקלים בשנה בלי שום עבודת כפיים קשה, אפשר לנהל את הכל דרך המשרד או אפילו דרך הבית.
אז כיצד מרוויחים כספים מהשקעה נבונה בפורקס? פשוט עושים זאת נכון או במקרה שלנו נבון, לפני הכל צריך להבין כיצד שוק הפורקס עובד וכיצד מרווחים ממנו כספים גם בלי ההשקעה עם הרבה חשיבות.
עניין הפורקס עובד בתאוריה של לקנות בזול ולמכור ביוקר רק עם כמה שינויים, כדי לגרום להשקעה נבונה בפורקס יש צורך להחליף מטבעות שווי ערך נמוך כמה שיותר תמורת מטבעות בעל ערך גבוה כמה שיותר.
כדי לעשות זאת צריך לדעת למי לפנות וכיצד להציע לו את המטבעות חוץ, לפני הכל צריך לפנות למדינות הזרות כמובן, יש לקנות כסף של מדינה אחרת שהערך שלו שווה פחות מהערך של הכסף שתקבל וכך הצד השני יהיה מרוצה אפילו שהוא ידע שאתה מרוויח על חשבונו.

השקעה נבונה בפורקס – כיצד עושים זאת

אז בעצם לשוק הפורקס יש שתי שיטות עבודה נורא פשוטות שהעיקרון שלהם נמצא בכל מקום, השיטה הראשונה היא השקעה בפורקס והשיטה השנייה היא השקעה נבונה בפורקס פשוט וקל, ולמה ההשקעה “מפולגת” לשני סוגים?
הסיבה היא פשוטה, הכסף שמרוויחים בהשקעה בפורקס הוא כסף קל אך לא לגמרי, כדי להרוויח כסף בתחום שאין בו עבודת כפיים יש צורך בשכל שעובד כראוי ואפילו יותר טוב, אם זה לא השקעה נבונה בפורקס אז זה פשוט לעבור למקור פרנסה אחר.
רק בעזרת השקעה חכמה תוכל להרוויח סכומים נכבדים בלי מאמץ, במידה ותשקיע כמו רובוט ולא תחשוב כמה צעדים קדימה או אם יש קונה פוטנציאלי למטבעות (לדוגמא) כניראה שתתיקע עם כמות לא קטנה של מטבעות בלי קונה, וכניראה שמישהו אחר ינצל זאת.

לכן להשקעה נבונה בפורקס דרושה גם חשיבה מראש שהיא בעצם מהלך נבון, לחפש קונים מראש ואפילו לסגור עסקאות משתלמות שאין לך את המוצר ביד כדי לקפוץ על הזדמנויות אך ורק מתי שצריך כמובן.

לאתר של פישלס ציוד קשר

לאתר בתחום האבן והשיש

מקום ראשון ביבוא שיש לישראל